Vraag en antwoord
Retour binnen 30 dagen
Als je om welke reden dan ook besluit om je producten niet te houden, kun je ze op elk gewenst moment terugsturen en wordt het gehele bedrag geretourneerd.
Feetunique
Midtager 26A, 2. TV
2605 Brøndby
Denmark
We vragen je wel een duidelijke reden te geven waarom je ze retour stuurt, om in aanmerking te komen voor een resistutie.
Heb je vragen, aarzel dan vooral niet om met ons contact op te nemen op support@feetunique.net. Wij controleren onze mailbox een tot twee keer per dag en geven jou zo snel mogelijk een antwoord.
Wanneer ontvang ik de terugbetaling?
De terugbetaling wordt binnen de 5 dagen na ontvangst van de producten uitgevoerd.
Heb je om een of andere reden geen terugbetaling ontvangen binnen een redelijke termijn, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via support@feetunique.net.
Producten ruilen
Nieuwe en ongebruikte producten kun je altijd probleemloos ruilen (ook als de verpakking beschadigd is) voor nieuwe producten (hierbij geldt de termijn van 30 dagen niet).
Adres:
Feetunique
Midtager 26A, 2. TV
2605 Brøndby
Denmark
Wij vragen je wel een kleine motivatie erbij te voegen wat de reden is waarom je de producten wilt ruilen.
Betaal ik voor de levering?
Nee, wij leveren al onze producten gratis. De standaard lever termijn bedraagt 10 tot 20 werkdagen. Als je de producten sneller geleverd wilt hebben (tussen de 2 en 10 werkdagen), kan dat voor €2.99 extra.
Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?
Bestellingen worden nog dezelfde dag of ten laatste de volgende dag verzonden (uitgezonderd in weekenden of op officiële feestdagen).
Om de kosten te beperken, worden onze producten per gewone post verzonden.
Heb je je producten om een of andere reden niet binnen de vooropgestelde termijn ontvangen, aarzel dan niet om onze klantenservice te contacteren op support@feetunique.net.
Retour binnen 30 dagen!
Wij hebben een retourtermijn van 30 dagen, wat betekent dat je voldoende tijd hebt om te beslissen of je de producten wel leuk vindt (ongetwijfeld zal je er tevreden over zijn :)).
Onze producten kun je altijd binnen 30 dagen na ontvangst naar ons retourneren (ongeacht de staat van de verpakking) en je krijgt het bedrag zonder pardon terugbetaald. Vergeet vooral niet te vermelden wat je van ons verlangt (volledige terugbetaling, inruiling voor een ander type schoenveters, enz. ...).
Er werd een verkeerde levering bezorgd.
Als je om een of andere reden niet tevreden bent met de levering of als een bepaald product niet geleverd werd, aarzel dan niet om ons te contacteren op support@feetunique.net.
Je kunt altijd rekenen op een correcte oplossing.
Ik wil een product retourneren.
Wil je een product retourneren, dan vind je op onze pagina <Retour Schoenveters> hierover alle informatie.
Kan ik bij feetuniqueveters.nl veilig terecht?
Omdat wij gebruik maken van een SSL-verbinding en omdat alle informatie gecodeerd wordt doorgestuurd, loop je bij ons geen enkel risico als je bij ons producten koopt. Persoonlijke informatie wordt niet aan derden doorgegeven.
Hoe kan ik betalen?
Wij aanvaarden Visa, Master Card, Discover en American Express
Verkopen jullie ook aan groothandels?
Onder onze klanten hebben wij heel wat groothandels in schoenveters. Zoek je hierover meer informatie, neem dan contact op met onze klantenservice via support@feetunique.net voor onze speciale prijzen.
Om een offerte te kunnen maken, hebben wij volgende gegevens nodig:
- Het aantal schoenveters dat je nodig hebt
- Welke kleuren
- Welke types
Als wij deze informatie ontvangen hebben, sturen wij je een gedetailleerde offerte terug.
Importeren jullie schoenveters?
Ja, al onze schoenveters worden gemaakt in Azië door bedrijven die wij zelf hebben bezocht, gecontroleerd en goedgekeurd hebben. De producenten waar wij mee samenwerken beschikken allemaal over een OEKO-TEX certificering.