• Algemene Voorwaarden

    Bedrijfsinformatie:

    Feetunique // Cr Detail APS
    Bedrijf ID: 40494081
    Midtager 26A, 2. TV
    2605 Brøndby
    Denemarken
    support@feetunique.net

    Hoe kun je bij Feetunique producten kopen?

    Producten kopen bij Feetunique kan in 5 eenvoudige stappen:
    1.    Zoek je product, plaats dit in het winkelwagentje en ga daarna naar ‘afrekenen’.
    2.    Voer je persoonlijke gegevens in
    3.    Kies de leverings- en betalingsmethode
    4.    Accepteer onze voorwaarden
    5.    Controleer of alle informatie correct is en bevestig je aankoop.

    Bestellen

    Bij Feetunique kun je alleen bestellen via de website. Als je vragen hebt over producten die niet op de pagina staan, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via support@feetunique.net.
    Alle prijzen zijn inclusief BTW en andere belastingen.
    Als je inlogt op de website, kun je je vorige bestelling niet bekijken. Wil je een kopie van eerdere geplaatste bestellingen, dan kun je deze via mail opvragen op support@feetunique.net.

    Betaling

    Bij Feetunique kunt u betalen met Visa, Visa Electron, Master Card, Maestro Card of via een Paypal betaling. Feetunique berekent geen transactiekosten voor online betalingen op www.feetuniqueshop.com
    Het bedrag wordt automatisch geïnd, zodra uw creditcard betaling vrijgegeven wordt. U kunt er zeker van zijn dat er nooit meer ingehouden wordt dan dat u heeft overgemaakt.


    Verzending

    Om de producten thuis geleverd te krijgen, hoeven er geen verzendingskosten betaald te worden. Op onderstaand schema kun je het verloop van het traject volgen. Wij sturen onze producten op met de gewone post. De levertijd is 2 tot 5 werkdagen. De verzending wordt verzorgd door de Deense Post.

    Als je spijt hebt van je aankoop (retour)

    Je hebt 30 dagen de tijd om over je aankoop na te denken als je winkelt bij Feetunique. Het recht op terugname begint op de dag dat je het product ontvangt.

    Verpakking en staat van het product bij retour

    Producten kunnen alleen geretourneerd worden als deze zich in dezelfde staat bevinden en als de hoeveelheid dezelfde is als de eerder geplaatste bestelling. Het recht van retourname kan verloren gaan, als de verkoopwaarde van het product op welke manier dan ook gedaald is.
    Heb je spijt van je aankoop, stuur dan de goederen terug naar:

    Feetunique
    Midtager 26A, 2. TV
    2605 Brøndby
    Denemarken

    Volledige terugbetaling

    Heb je spijt van je aankoop en heb je de producten in dezelfde hoeveelheid en onbeschadigd naar ons teruggestuurd, dan krijg je het bedrag van je aankoop volledig terugbetaald. Nadat wij de producten ontvangen hebben en gecontroleerd is of de terugzending aan alle voorwaarden voldoet, dan storten wij je het volledige bedrag terug op de rekening waarmee betaald hebt. Uiteraard moet je zelf instaan voor de kosten van de retourzending

    Welke informatie heeft Feetunique nodig bij retour?

    Om de retourzending vlot te kunnen afhandelen, moet er bij de retourzending een kopie van de bestelbevestiging bijgevord worden, of worden verwezen naar het ordernummer van de bestelling. 


    Als er iets mis is met het product (garantie)

    Op elke aankoop geeft Feetunique 24 maanden garantie. Dit betekent dat, als het product niet aan je wensen voldoet, dit geruild of terugbetaald kan worden of dat er een korting gegeven kan worden op je volgende aankoop. Afhankelijk van de situatie, beslissen onze medewerkers welke vergoeding je kunt krijgen. De klacht moet uiteraard rechtvaardig zijn en het defect mag niet veroorzaakt zijn door incorrect gebruik.

    Wanneer moet ik een klacht indienen?

    Als je binnen twee maanden na aankoop reageert is je klacht altijd op tijd.
    Het product moet teruggestuurd worden naar:


    Feetunique
    Midtager 26A, 2. TV
    2605 Brøndby
    Denemarken

    Welke informatie hebben wij nodig bij retour van de producten?

    Als je een product retourneert, vertel ons dan zo specifiek mogelijk wat het probleem is.


    Bijhouden van persoonlijke gegevens

    Persoonlijke gegevens worden geregistreerd bij Cr detail APS en worden opgeslagen voor een periode van 5 jaar. Na deze termijn wordt alle informatie vernietigd.
    Als wij gegevens verzamelen via de website, dan doen wij dat alleen met uitdrukkelijke toestemming van de klant. Zo weet jij, als klant, dat deze gegevens verzameld worden en waarvoor deze gebruikt kunnen worden. De algemeen directeur is verantwoordelijk voor alle gegevens en heeft toegang tot alle informatie over de klant.

    Beveiliging van persoonlijke gegevens

    Persoonlijke gegevens worden in een mysql-database en in MD5-formaat beveiligd. Feetunique deelt persoonlijke gegevens van hun klanten in geen enkel geval met derden.

    Gegevens ingediend bij Feetunique worden niet verzonden of verkocht aan derden, op welke manier dan ook, Feetunique slaat geen gevoelige persoonlijke informatie op.

    Zoals geregistreerd staat bij Cr detail APS, heeft de klant altijd het recht om registratie te weigeren. Klanten hebben ook het recht om te controleren welke persoonlijke informatie er wordt opgeslagen. Deze rechten zijn in overeenstemming met de bepalingen van de Personal Data Act. Deze informatie kan opgevraagd worden bij Cr detail APS op het email adres support@feetunique.net

    Cookies

    Feetunique maakt gebruik van cookies om de website en de functionaliteiten ervan te optimaliseren, waardoor een bezoek aan de website vereenvoudigd wordt. Cookies kunnen van de computer verwijderd worden, afhankelijk van de browser die gebruikt wordt.

    Log Statistieken

    De website van Feetunique maakt gebruik van logstatistieken, wat betekent dat een statistisch informatiesysteem gegevens verzamelt over de bezoekers van de website. Het aantal bezoekers wordt geregistreerd, waar deze vandaan komen en welke producten zij bezoeken op de website. Deze statistieken worden alleen gebruikt om de website van Feetunique te optimaliseren en worden onder geen enkel geval gedeeld met derden.